Tradiční vánoční akce Brno iD zná své letošní vítěze

Smart Brno

Rekordních 12 902 uživatelů full účtu městského e-shopu Brno iD se zapojilo do tradiční vánoční akce, v níž mohli účastníci získat například o poukaz na roční předplatní jízdenku na MHD či vstupy do brněnských sportovišť. Rada města Brna 21. 12. 2022 schválila poskytnutí darů šťastným výhercům.


Akce běžela od 18. 11. do 18. 12. 2022.

Losování se uskutečnilo v pondělí 19. 12. 2022.

Zájemci se mohli na konkrétní podstránce e-shopu www.brnoid.cz zapojit jednoduše tak, že po úspěšném přihlášení do svého účtu Brno iD Full klikli na jedno z nabídnutých tlačítek (klikatelných obrázků, kterým zvolili kromě svého zapojení svou preferenci). Tímto účastník akce získal šanci vyhrát každou ze sedmi typů nabízených cen a současně zdvojnásobit šanci na výhru v kategorii dárkového poukazu podle své preferenční volby. Akce byla dostupná (jako vše v e-shopu) v české i anglické jazykové verzi.

Dárky sestavené z vybraných produktů, které nabízí e-shop Brno iD letos potěšily 21 šťastlivců. Poskytnutí vánočních „elektronických“ darů dnes schválila Rada města Brna.

Počet zapojených lidí do dnes již tradiční akce, která má za cíl mimo jiné popularizovat nabídku e-shopu každoročně roste. Letošní účast téměř 13 tisíc lidí byla rekordní. Nejvíce zvolenou preferencí dárku pak byla podle očekávání roční „šalinkarta“

Rok Počet účastníků
2017 1 406
2018 4 758
2019 7 378
2020 9 869
2021 11 452
2022 12 902

V letošním roce došlo opět k rozšíření a vylepšení nabízených služeb e-shopu Brno iD v jehož důsledku došlo k dalšímu nárůstu jeho uživatelů. Svůj elektronický účet Brno iD má k dnešnímu dni téměř 367 tisíc lidí. Z toho přes 255 tisíc je držitelem ověřeného účtu Brno iD full.

E-shop městských služeb Brno iD byl letos oceněn také odbornou veřejností, kdy v celostátním kole prestižní soutěže Zlatý erb, v kategorii nejinovativnější elektronická služba letos skončil v konkurenci 111 elektronických služeb na vynikajícím druhém místě.